Meglepetés bombaként robbant a dm bejelentése: ezt a fordulatot tényleg senki sem várta!

A dm bejelentette, hogy eltávolítja azokat az ügyfélfiókokat, amelyeket a felhasználók legalább két éve nem aktiváltak.

A dm drogérialánc bejelentette, hogy új használati feltételeket léptetett életbe ügyfélfiókjai és szolgáltatásai vonatkozásában. Az egyik leglényegesebb változás, hogy a jövőben törlésre kerülnek azok a felhasználói fiókok, amelyek legalább két éve inaktívak. A vállalat tájékoztatása szerint a módosított feltételek azonnali hatállyal érvénybe léptek, kivéve, ha a felhasználó 2025. május 15-ig kifejezetten jelezni szeretné, hogy nem fogadja el azokat.

A dm májustól több új funkcióval is bővíti digitális szolgáltatásait. A vásárlások - a Lidl alkalmazásához hasonlóan - digitálisan is nyomon követhetővé válnak a dm app-on keresztül. Emellett május 12-től a weboldalon, május 13-tól pedig az alkalmazásban elérhetővé válik a dm babybonus aktiválása, amely személyre szabott kuponokat, ajánlatokat, valamint hasznos információkat kínál a gyermekvállalás és nevelés témakörében.

További újdonság, hogy az online shopban és az appban a bankkártyaadatok titkosított token formájában tárolhatók lesznek, megkönnyítve ezzel a későbbi vásárlásokat. A cég emellett mesterséges intelligenciára épülő chatbot bevezetését is tervezi, amely fokozatosan egyre több kérdésre lesz képes válaszolni a dm termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban.

S ha már Lidl: korábban megírtuk, hogy Németországban a Lidl már fizetőssé tette az eddig ingyenesen kínált zöldség-gyümölcs tasakokat, más néven a vékony műanyag zacskókat. A lépést környezetvédelmi okokkal indokolták, ugyanakkor nem lehet figyelmen kívül hagyni, hogy ez egy újabb terület, ahol a vásárlók pluszköltségekkel számolhatnak a jövőben.

Magyarországon a Lidl eddig nem jelentett be hasonló lépéseket, azonban mivel már több szomszédos országban elindultak hasonló változtatások, nem zárható ki, hogy hamarosan nálunk is bevezetik a díjköteles szolgáltatásokat. A vásárlói szokások és reakciók eltérhetnek az egyes országokban, de a Lidl stratégiájában kiemelt szerepet kap az egységes európai működés. Így a németországi döntések akár a hazai intézkedések előfutáraiként is értelmezhetők.

Related posts